مقاله ای فارسی ترویجی در شانزده صفحه با ساختار مقدمه، واکنش های رفتاری، مولفه های مربوط به واکنش های رفتاری، تبلیغات دهان به دهان، تمایل به تغییر، خلاصه و نتیجه گیری، فهرست منابع به همراه رفرنس های فراوان به روز و انگلیسی با چکیده ی زیر که تاکنون در هیچ کنفرانس یا مجله ای ارسال نشده است.
چکیده :
مشتری به عنوان یکی از مهمترین سهامداران در هر سازمانی فرض می شود زیرا بدون او احتمالا سازمان موفق نخواهد شد. نیات رفتاری نشانه هایی از خرید واقعی هستند بنابراین بازبینی آنها مهم می باشد. نیات و واکنش های رفتاری شاید به دلیل ارتباط قوی اش با رفتار خرید واقعی مصرف کننده، یکی از مهمترین مفاهیم در ادبیات بازاریابی می باشد. هدف این مقاله بیان و پاسخگویی به سوالات تحقیق می باشد. سوالاتی از این قبیل که ماهیت این واکنش ها چیست، چگونه ایجاد می شوند و چه پیامد هایی را در پیخواهند داشت. که در این مقاله دو مولفه از واکنش های رفتاری یعنی "تبلیغات دهان به دهان" و "تمایل/نیت به تغییر" به منظور بررسی انتخاب شده است. بدین منظور محققضمن بررسی ادبیات نظری مربوطه به بررسی تعاریف، اهمیت، چگونگی ایجاد و پیامد های هر یک از این مولفه ها پرداخته است تا از این طریق اطلاعات کاملی در اختیار مدیران و بازاریابان به منظور شناخت بهتر مشتریان خود قرار داده و آنها را در بهره مندی از مزایای این واکنش ها یاری دهد.
واژگان کلیدی : واکنش های رفتاری، تبلیغات دهان به دهان، تمایل به تغییر
فایل فیکس DRK باینری 6U برای N950F حل مشکل هنگ روی آرم با FRP روشن و OEM روشن
پاورپوینت کامل و جامع با عنوان تاریخ تمدن و حکومت دودمان هان در 20 اسلاید
بررسی مولفه های واکنش های رفتاری مشتری (تبلیغات دهان به دهان و تمایل به تغییر)
موکاپ شیک و زیبا برای فتوشاپ با موضوع بیلبورد (شماره 13)
پاورپوینت به کارگیری «نظریه پردازی زمینه بنیان» (Grounded Theory) در تحقیقات حسابداری و حسابرسی
نمونه سوال عمومی دانش کامپیوتر ویژه آزمون استخدامی و داوطلبان آزاد